Wat ga je doen?
- Je bent verantwoordelijk voor de 1e-lijns vragen, zowel aan de telefoon als in de algemene mailbox: je staat (potentiële) studenten vriendelijk en oplossingsgericht te woord.
- Je geeft studieadviezen en je beantwoordt vragen die studenten hebben tijden hun leerreis bij Sonnevelt.
- Je richt je op diverse administratie werkzaamheden: je verwerkt onder andere inschrijvingen, je draagt zorg voor het aanmaken van diploma’s en cijferlijsten.
Wat verwachten we van jou?
- Mbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in een commerciële richting.
- Je bent communicatief sterk en klantgericht, vaak ben je het eerste contact voor een (potentiële) student.
- Goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Bij administratieve werkzaamheden ga je nauwkeurig en accuraat te werk. Je vindt het een uitdaging om bij te dragen aan een kloppende studentadministratie.
- Proactieve en zelfstandige werkhouding.
- Ervaring met CRM-systemen (Webconnect) en Microsoft 365.
Wat bieden wij jou?
- Een bedrijf met een missie.
- Een afwisselende functie.
- Een functie voor 16 tot 24 uur in de week.
- Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Reiskostenvergoeding.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
- Een gezellig team en een informele werksfeer.
Ben jij de Medewerker Student Support die wij zoeken? Stuur dan snel je motivatiebrief en cv naar helga@sonneveltopleidingen.nl. We kijken uit naar jouw sollicitatie!